środa, 7 listopada 2012

Idealna Zielen Na Jesień - Essence Multi Dimension XXXL

Hej Dziewczyny, jesień za oknem...ja się przeziębiłam i siedzę zakatarzona w domu...jesienną 

porą uwielbiam ten lakier i sięgnęłam po niego z wielką chęcią bo czekałam na ten okres by 

pomalować nim paznokcie



Lakier jest z serii Essence Multi Dimension w odcieniu nr 64 Trendsetter. Kolor jest piękny 

kojarzy mi się z Bożonarodzeniową zielenią.  Musze sprawdzić inne kolory z tej serii- bo mam 

nadzieję , że one jeszcze są.

Uwielbiam ten lakier za kolor, połysk ale również za krycie bo efekt uzyskany na paznokciach 

jest jedną warstwą tego lakieru, więc dla wszystkich, którzy nie lubią poświęcać na 

malowanie paznokci zbyt wiele czasu .

Dodatkowo mam go od zeszłej zimy i nie zgęstniał ani trochę.

Polecam wam przetestować z tej serii lakiery Essence ;)







A to moje szaleństwo przeziębieniowe...naleśniki z jabłkami cynamonem bitą śmietaną i polewą czekoladową ;)


Słodkiego Dnia 
Ola.

9 komentarzy:

  1. faktycznie bardzo ładny ;)
    Mam taki sam odcień tylko że to lakier mozaikowy ;D
    Zapraszam do mnie ja już obserwuje miło będzie jak się odwdzięczysz :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, chyba też sobie taki wyczaruję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny kolor! Ideał na jesień i zimę! Bardzo ładnie go ozdobiłaś drobinkami :-) A naleśniki z jabłkami kocham!! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój blog został nominowany do Liebster Blog Award, Gratuluję :)
    Po szczegóły zapraszam na http://kocham-makijaz.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne paznokcie :) Uwielbiam zieleń na paznokciach i do tego błyskotki :) Cudo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)