piątek, 2 listopada 2012

Dobry koniec tygodnia- czyli zakupy on-line+ świecidełka z Biedronki ;)

Witajcie, dziś od samego rana mam dobry humor i DUŻO energii. Niedawno na Twitterze Iwetta dała post o świeczkach w Biedronce więc jako , że mamy okres jesienny mam szał na punkcie świecidełek woskowych. 

Poleciałam dziś do Biedronki i po powąchaniu wszystkich zapachów świeczek zakupiłam dwie, że tak ujmę z serii owocowej 

 od lewej: Cytrusy&Jaśmin , Czerwona porzeczka&Figi


Świeczki są "stylizowane" na Yankee Candle, które są modne no i mają wysoką cenę. Ja miałam, ale uważam, że za świeczkę nigdy tyle bym nie dała- swoją zresztą dostałam w prezencie.

Pojemność świeczek tog za cenę ok 11zł
Wybór był bardzo duży od słodkich migdałowych po owocowe i świeżą morską bryzę.

Mi one również przypominają świeczki z Auchan, o których wspominałam w poście klik.

Szkoda, że te świeczki nie są w regularnej sprzedaży, no ale nie można mieć wszystkiego ;)


Kolejną miłą niespodzianka dziś była przesyłka  ze sklepu on-line C&A. Lubię ten sklep jednak pierwszy raz robiłam u nich zakupy przez internet i była to tak zwana szybka i spontaniczna akcja. Dostałam maila o wyprzedaży do 70% weszłam i zakupiłam parę rzeczy- ani jedna nie była droższa niż zł. 

Przesyłka doszła bardzo szybko bo w niecały tydzień i 30dni jest na zwrot produktów.



 kamizelka 44,90zł


 kamizelka: 34,90 zł


bluzka: 17,90zł koszula: 34,90zł

Lubicie zakupy przez internet? a może polecacie jakieś fajne świeczki zapachowe?
PISZCIE;)

Ola.

16 komentarzy:

  1. Ja też kupiłam dzisiaj świeczkę figa z ziołami :D spodziewałam się za taką cenę o połowę mniejszej świeczuchy a tu takie zaskoczenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja myślałam, że będą one w wielkości trójpaków świeczek z Ikea a pojemność mnie zaskoczyła ogromnie+ opakowanie można później zaaranżować na dowolny sposób ;)

      Usuń
  2. hahaha wieczorem opublikuję bardzo podobnego posta ;D W zasadzie już go napisałam tylko muszę jeszcze wstawić i zrobić zdjęcia :)
    Też skusiłam się na porzeczkę i figę oraz dwa jakieś inne zapachy. Ale przyznam się, że wybór zapachów był jak dla mnie ograniczony, reszta w ogóle mi nie podeszła ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ah no i jeszcze kurtkę zimową kupiłam w sklepie C&A online ;)

      Usuń
    2. Kochana no te, niektóre słodkie zapachy w cale mi nie podeszły ale jak będziesz może w Auchan tam ciasteczkowe i waniliowe są super-jeśli lubisz takie zapachy;) Ja po tych zakupach będę bacznie pilnować % online;) u nich w sklepie;)

      Usuń
  3. kurcze wąchałam dziś dwie z tych świeczek (morska bryze i wanilie (?)) no i nie spodobał mi się zapach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi spodobały się te dwie nad 3cią zastanawiałam się nad kokosem z czymś ale już nie pamiętam z czym ale zrezygnowałam;) zapachy również mogą być inne podczas palenia;)

      Usuń
  4. kamizelka z kożuszkiem jest swietna;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę wybrać się po te świeczki, bo wszystkie ostatnio wypaliłam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiałam się nad zakupem tych świeczek,ale ostatecznie zrezygnowałam - ale duże są i to jak :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę zainwestować w te świeczki, dużo osób na blogach poleca:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kamizelka jest śliczna :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. WIdziałam te świeczki w biedronce wczoraj i chyba tylko jeden zapach był znośny, powiedz jak po zapaleniu z nimi? Nie są zbyt "nachalne" ?
    zapraszam do mnie przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sa lepsze właśnie gdy się palą bo tak połowa dla mojego nosa śmierdziała:P

      Usuń
  10. Jasna kamizelka wspaniała! I cena rewelacyjna! A jak sobie pomyślę jak przyjemnie musi grzać w plecki... ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)