czwartek, 1 marca 2012

ZAKUPY !!!

Hej Dziewczyny !!!


    Wybrałam się szukać prezentu dla mojego przyjaciela bo ma urodziny jednak nic nie wpadło Mi w oko- kupić prezent dla faceta to ajj ;)  
Pochodziłam , pochodziłam i kupiłam parę rzeczy dla siebie :


dwie rzeczy dostałam od przyjaciółki - krem firmy Avene  do rąk bo jestem ich maniaczką i powinnam kupować chyba hurtowo oraz róż do policzków z firmy MIYO, o którym pisała http://brunettesheart.blogspot.com/

Róż do policzków firmy MIYO:




Rose - 03, pojemność: 5g, cena: 7 zł

Daje lekki naturalny efekt dziś nałożyłam go po raz pierwszy bo dostałam go przed wyjściem na zakupy i teraz pisząc post mam go ciągle na policzkach - nie tak intensywny jak przed nałożeniem , ale subtelnie znika ;)

Krem Avene -Cold Cream:

pojemność 75ml , cena 19zł - podczas promocji w super ph regularna cena: powyżej 30zł więc dużo
Krem nawilżający pielęgnujący w sam raz na pogodę za oknem jednak w regularnej cenie nie zdecydowałabym się na niego- koleżanka dała mi go w prezencie gdyż sama nie lubi się kremować ;) 

Będąc w drogerii natura - wybrałam się tam gdyż chciałam dostać ten nowy rozświetlacz pod oczy firmy Essence, który nie był jeszcze wyłożony ;/  więc pocieszyłam się błyszczykiem ;)

Błyszczyk Essence stay with me w kolorze fioletowym  :
pojemność 4ml cena ok 8 zł -chyba ;)

To mój drugi już błyszczyk w tym odcieniu bo używałam go latem oraz jesienią i są te błyszczyki rewelacyjne ;)

Zakupy z Douglasa ;) 

Tusz do rzęs Estee Lauder - Sumptuous Extreme:


01 extreme black - cena : 132zl za 8 ml

Cena wysoka jak na tusz do rzęs, ale miałam próbkę tego tuszu gratis do zakupów i zakochałam się w niej. Mam mało wymagające rzęsy bo są dość długie i podkręcone i każda mascara robi z nimi dobry efekt jednak ten tusz do rzęs ROBI BAJKĘ ;)

Błyszczyk Estee Lauder pure color lipgloss:

 odcień : 07 tempting tearose , pojemność: 6ml, cena : 106 zł

Błyszczyk fajny, lepi się jednak zdecydowałam się na jego zakup gdyż ciężko mi dobrać kolor nude a ten jest idealny i pomimo, że wygląda ciemno na zdjęciu na ustach prezentuje się jaśniej i bardzo naturalnie ;)

Perfumy Lalique Amethyst

pojemność 100ml , cena : 

Perfumy są genialne jednak nie umiem ich opisać mnie po prostu chwycił za serce i musicie go powąchać by zrozumieć- ja tam czuje jagody jeżyny ahh zachwycona jestem ;)


To już koniec wczorajszej listy zakupów ;)

Mam nadzieje, że miałyście miły dzień:)

~~ Ola

3 komentarze:

  1. Ciężko opisać zapach perfum :P Pokaż koniecznie jak tusz wygląda na rzęsach :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno zademonstruje ;) a jak wrażenia z glossy box'a?:)

      Usuń
  2. Błyszczyk Estee wygląda bosko, pewnie będzie sprawował się bardzo dobrze,szkoda że cena taka wysoka :( no ale za jakość trza płacić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)