środa, 28 marca 2012

maybelline color sensational



Hej Dziewczyny !!!

Dziś tak piękny dzień i pełen pozytywnej energii;)  Po przeczytaniu posta u szusz odkryłam, że pomadka, którą kiedyś kupiłam na promocji za całe 2,50zł wcale nie została wycofana i nadal można ją dostać. Nie potrafię nawet wyrazić mojej radości bo nigdzie nie potrafiłam znaleźć odpowiednika ;) Dziękuję Szusz :)

mowa o ? ;)

Cena: 27,60zł

Kolor taki hm róż barbie? ale mi właśnie w takich  i odcieniach fioletu najlepiej w te słoneczne dni :)

Efekt:







A tu przed senna przekąska ;)


Buziaki

~~Ola

3 komentarze:

  1. Pomadka jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana a jak jest z jej trwałością? :)
    Kolor przepiękny! Myślę, że właśnie na wiosnę jest idealna! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, dzisiaj u mnie o paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ściera się równomiernie i daje taki efekt naturalnych ust i długo trzyma ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)