wtorek, 13 marca 2012

bazarkowe zdobycze i nie tylko

Bazarkowo - rynkowo ;)

Dziś jestem u babci zostałam na noc i wybrałam się na miejscowy rynek. Pogoda piękna słońce więc dobry humor nie opuszcza mnie od rana. Spowodowane jest  to chyba tym , że po raz pierwszy w roku obudziło mnie słońce ;)

Wróciłam po 10:00 i przez ten słoneczny rynkwowy spacer nabrałam ochotę na prawdziwe wiosenne śniadanie.


 pewnie truskawki , które kupiłam to do "prawdziwych" truskawek mają bardzo daleko, ale są pyszne i ciesze się ich smakiem :)






Na stoisku z kosmetykami wyczaiłam 3 lakiery:


Każdy po 2 złote ( od prawej ) :

  • zgaszony koralowy róż 
  • koralowy zgaszony pomarańcz
  • pastelowy seledyn
Mam nadzieję, że was też dziś budzi do życia słońce.

Buziaki!!!

~~ Ola

1 komentarz:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)