niedziela, 25 marca 2012

make up- lazurowa dolna kreska ;)

Hej Dziewuszki!!!


Dziś niedziela taka słoneczna choć wieczna, ale idę na spacerek nad morze więc postanowiłam przenieść trochę morza na oko ;)



do makijażu użyłam :
podkład- DiorSkin AirFlash Spray Fundation 
puder- MAC studio fix 
korektor pod oczy- Kanebo Sensai
kredka na linie wodną Basic
tusz - Estee Lauder Sumptuous Extreme
korektor- MAC studio
eyeliner-Catrice
cień w kremie- Essence
cienie: 

  • Inglot
  • Sleek paletka: Orginal
usta:

oczy:



Słonecznej niedzieli ;)

Buziaki 
~~Ola ;*

1 komentarz:

  1. Hej!
    Bardzo podoba mi się ta Twoja większa paleta!
    Jak dla mnie idealne kolory :)

    Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)