poniedziałek, 5 marca 2012

słoneczny poniedziałek !!! ;)

Hej Dziewczyny !!!


    Dziś mam bardzo dobry nastrój od rana....wolny dzień, słońce i taka magiczna energia ;) nigdy nie byłam jakąś fanką poniedziałków ale dziś jestem.

Wstałam wypiłam herbatę i ruszyłam umyć samochód a, że była taka kolejka więc wstąpiłam do Biedronki. A to moje zdobycze ;) 

    
Kupiłam :

  • 2 pokrowce na doniczkę, które również widziałam u Andzi na blogu- miała neutralne i moim zdaniem ładniejsze;) - ok 5 zł szt
  • 2 zapachy- Ogród Zapachów- kwiat wschodu 1,99zł- szt
  • przybornik do paznokci w zeberkę ok. 11 zł
  • krem do rąk 3,99zł

A tak moja Kicia leni się w słoneczny dzień- strasznie zapracowana :



Słonecznego Dnia !! ;)

~~Ola

4 komentarze:

  1. Bardzo lubię ten krem do rak z Biedronki. U mnie w sklepie nie bylo takiego zestawu w zeberke :( Ale skusilam sie na inny :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten zapach - kwiat wschodu ;) w każdej torebce mam taką saszetkę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)