poniedziałek, 21 stycznia 2013

Rossmann'owskie -40% ;)

Pewnie już większość Was wie, że w Rossmannie wielkie -40% na podkłady. Bardzo chciałam przetestować Healthy Mix od Bourjois ponieważ wszystkie nie mogłam się zdecydować nigdy do końca na niego. Cena regularna trochę mnie odstraszała ponieważ mam co do niego wątpliwości. Część dziewczyn go chwali część mówi , że nic specjalnego a inne po prostu go nienawidzą.
Jednak podczas promocji postanowiłam go kupić i ciekawe czy nie pożałuję.



Cena podkładu w promocji to 35,99 zł

Kupiłam go w odcieniu 53 light beige.


Po powrocie do domu okazało się , że czeka mnie niespodzianka ponieważ mam kupiła mi dwa podkłady w Rossmannie chcąc zrobić mi niespodziankę i w domu czekał na mnie:

  • Max Factor Lasting Performance w odcieniu 105 soft beige, którego jestem bardzo ciekawa ponieważ dużo czytałam o nim , że w połączeniu z Revlon Color Stay jest niezniszczalny.
  • L'oreal  Lumi Magique w odcieniu  N3 Pure Linen


Cen nie znam bo niestety paragon mama wyrzuciła. Jednak podkładów starczy mi na cały rok tym bardziej , że mam do wykończenia jeszcze ten MF z poprzedniej promocji i Revlon ;)


Używałyście lub kupiłyście, któryś z tych produktów?
Ola.

11 komentarzy:

  1. Wow, zaszalałaś :) Napisz mi koniecznie swoje pierwsze wrażenie o Loreal, bo też chciałam go kupić ;D Będę czekać na info, bo inaczej strzelę focha :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie, mama:P ja kupiłam jeden;) a napiszę wrażenia na bank- na twitterze ale na ręku dawał mega satynowy efekt chyba zaraz go zapodam sobie na twarz z ciekawości;)

      Usuń
  2. czemu nigdy nie jestem na bierzaco z promocjami...? :P coprawda niczego w tej chwili nie potrzebuje, ale korci mnie zeby jednak skorztystac :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie, napisz o L'oreal, bo też jestem ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezły zapas podkładów :-) Przy moim używaniu miałabym je chyba przez dwa lata ;-) Ja bardzo chętnie z promocji bym skorzystała, ale w sumie podkłady mam... Muszę wszystko dokładnie przeanalizować :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja obecnie używam właśnie Max Factor Lasting Performance w kolorze 106 i bardzo go sobie chwalę,myślę,że Ty również będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No no, piękny zapas masz.
    Ja kończę Lirene City Matt i chyba teraz kupię Astor Skin Match

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam Lirene, ale nie podpasował mi a Astor kupiłam też w jakieś promocji Rossmanna i oddałam mamie bo po 3 razach zaczął się nie sprawdzać;/

      Usuń
  7. Miałam się wybrac dziś do Rossmanna ale nie dałam rady, więc jutro na pewno się wybiore :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w rossmannie byłam wczoraj i załapałam się na Rimmela Wake me up, reszta była już tak przebrana że trudno było coś znaleźć;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)