piątek, 25 stycznia 2013

Peel Off Essence szybka recenzja



Wiele dziewczyn czeka na opinię tego wynalazku i ja choć sceptycznie do niego podchodziłam miło się zaskoczyłam.

Wiem, że jest metoda z folią aluminiową jednak ona u mnie się nie sprawdza i dodatkowo mnie bardziej irytuje.

Kupiłam ten produkt by spróbować czy to naprawdę  działa a nie jest czystym zabiegiem marketingowym.

I JESTEM NA TAK!!!!


Gdy malujemy paznokcie na samym początku nie przerażajcie się będą białe nawet ze smugami jednak baza szybko wysycha i staje się bezbarwna jak odżywka.


Lakier nałożył się świetnie na tą bazę dodatkowo był utwardzony SV , który naprawdę robi z lakierów skałę pomimo to dziś ściągałam swój lakier brokatowy jak  giętką gumę bez męki i pozostałości brokatu na płytce paznokcia.

A o to efekt ze ściągania lakieru - ja miałam nałożony GR  Jolly Jewels:





PLUSY:


  • lakier schodzi bardzo szybko i za pociągnięciem 2-3 razy
  • ma delikatny zapach
  • szybko wysycha jako baza
  • łatwo się rozprowadza
  • jest świetną alternatywą dla tych osób , które uwielbiają brokatowe paznokcie i dla tych, którzy przez ciężkie zmywanie zrezygnowali z tego typu lakierów.
Cena: 9zł w Drogerii Natura


Dziewczyny jeśli używacie takich lakierów a nie lubicie męczarni przy zmywaniu POLECAM dla mnie odkrycie paznokciowe ;)


Mam nadzieję, że zaspokoiłam Wasze obawy i jeśli wahacie się nad zakupem produktu to teraz rozwiałam wszystkie wątpliwości.

Ja wiem, że teraz częściej będę decydowała się na brokatowe paznokcie czy też zdobienia bez obaw , że będę z irytowana przy ich zmywaniu.

Ola.

11 komentarzy:

  1. Muszę się zastanowić nad jej zakupem,gdyż ścieranie lakierów brokatowych doprowadza mnie do szewskiej pasji :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm bardzo ciekawy wynalazek ;) I masz racje zmywać brokatowy lakier z paznokci to męka ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no zmywanie to najgorsza rzecz;) z tym produktem i przyjemność;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że działa :D Nie wyrzuciłam pieniędzy w błoto przynajmniej tym razem ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ją i też jestem z niej zadowolona. No proszę kolejna osoba z 'okolic' Gdańska :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z moim ostatnim zamiłowaniem do brokatowych lakierów muszę się w niego zaopatrzyć :) Bo zmywanie tych błyskotek to istna męczarnia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam, ale u mnie się nie sprawdził.... odchodził razem z płytką:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo nim ostatnio słyszałam , przyjrzę się się mu następnym razem :) Twoja recenzja pomogła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekałam na kilka słów o tej odżywce, dzięki za nie. Myślę, że się skuszę. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)