środa, 25 kwietnia 2012

Zdobycze biżuteryjne!!! :)

Cześć Dziewczyny!!!

Wczoraj bawiłam się w nianię i pilnowałam rocznego kawalera mojej przyjaciółki ;)

Podczas spaceru po Gdyni zaszłam do swojego ulubionego sklepu indyjskiego i tam ku mojemu zdziwieniu wielka obniżka;)

Jak już pisałam we wcześniejszym poście jestem maniaczką bransoletek i wszystkich ozdób naręcznych ;)

Mam już jedną z tego typu bransoletek i uwielbiam ją dlatego postanowiłam dokupić inne warianty. Nie będę również ukrywała faktu, że sama cena skusiła mnie do zakupu większej ilości wariantów bo kosztowała mnie jedna sztuka 1,90zł ;)










Ja jestem zachwycona i chyba po wczorajszym dniu mogę nazwać się naręczną sroką ;)

Miłego Dnia Kochane :)

~~Ola 





2 komentarze:

  1. WOW! Cudne bransolety! Kocham sztuczną biżuterię i uwielbiam sklepy indyjskie, w moim mieście t.j w Krakowie jest ich pod dostatkiem ale z takimi niskimi cenami jeszcze się nie spotkałam :( a szkoda! Udane zakupy, gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)