poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Bobbi Brown - Perfekcyjny Makijaż

Cześć Kochane!!!


W weekend nie postowałam ponieważ bawiłam się urodzinowo i nie miałam czasu na to, ale teraz postanowiłam napisać o jednym z prezentów.

Dostałam w prezencie od mojej przyjaciółki jeszcze z czasów licealnych książkę Bobbi Brown Perfekcyjny Makijaż i byłam  bardzo zaskoczona, bo spotykamy się rzadko i nie wiedziała o tym, że poluję na tą książkę i mogę z czystym sumieniem skreślić ją z listy moich życzeń ;)



Byłam zaskoczona a po przestudiowaniu jej już od deski do deski jestem bardzo zachwycona treścią ponieważ krótko rzeczowo i na temat ;)




Oprócz wskazówek i pełnej profesjonalnej treści zachwycił mnie Rozdział 12 „ Legendy i niezapomniane chwile makijażu” 

Ja jestem strasznie podniecona, że w końcu mam ją u siebie w biblioteczce i polecam każdej miłośniczce makijażu- jeśli nie do posiadania bo cena jest wysoka- 70zł to chociaż do zaglądnięcia do niej.

Buziaki
~~Ola

1 komentarz:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)