czwartek, 18 kwietnia 2013

Urodzinowe Zdobycze Kosmetyczno-Pielęgnacyjne

Cześć Dziewczyny!!!

Wiem, wiem dawno nie postowałam , ale brak czasu i chyba też lenistwo....obiecuję poprawę;)

Przechodząc do rzeczy dziś przychodzę do Was z postem po urodzinowym;)  15 kwietnia miałam urodziny i dostałam dużo podarków między innymi kosmetycznych.

Od razu sobie przypomniałam o cieniach Inglot, które dostałam , ale pokażę Wam je w ulubieńcach jeszcze ponieważ używam ich non stop;)



Od "cioć" z Niemiec dostałam mnóstwo rzeczy. Balea szampon oczyszczający, który już używałam i jest genialny, Balea odżywka z kokosem i kwiatem tiare oraz z firmy  Balea odżywka do włosów suchych z mango i aloesem.



Z drogerii DM wzbogaciłam się również o masło z Firmy Alverde do suchej i bardzo suchej skóry z olejkiem z orzechów makadamia, które używam już kilka dni i nawilża świetnie. 


Drugim produktem z firmy Alverde jest cień 01 elegant beige, który ostatnio jest moim ulubieńcem.

Ostatnim produktem od naszych niemieckich sąsiadów jest lakier do paznokci  p2 w odcieniu lost in paradise.


Krem Lirene- lekki krem bioaktywny nawilżający na dzień z SPF5. Jeśli macie ochotę go przetestować polecam ponieważ to moje drugie opakowanie i jest często w świetnej cenie w SuperPh. Jedynym minusem tego kremu jest niski SPF.


Mgiełka do twarzy z The Body Shop z vitaminą C. Uwielbiam ten produkt i jest to  już moje 5 opakowanie.


Kule do kąpieli z firmy Organiquebyło ich więcej jednak tak się w nich zakochałam , że z użyłam większość. Pięknie nawilżają skórę, pachną i pomimo , że z góry podzielone są na pół ja i tak dzielę jej na 4 części ponieważ są bardzo intensywne i wydajne.




Ostatnim produktem , który dziś chcę Wam przedstawić jest mgiełka do ciała Victoria's Secret o zapachu mango&hibiskus. Zakochałam się w niej od pierwszego użycia i wiem ,że będzie świetną alternatywą w upały by nie używać perfum.

Miłego Dnia
Ola.

13 komentarzy:

  1. Świetne prezenty! To masełko z Alverde też bym chętnie wypróbowała, a cień ma genialny kolor! Co do kremu do rąk to ja bym nie narzekała na niski spf, większość kremów nie ma ich w ogóle i w sumie nie jest to w jakiś sposób potępiane ;-) I przy okazji - wszystkiego najlepszego! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zakupy, ale to chyba oczywiste że lakier przykuł najbardziej moją uwagę ;) Piękny, pokaż go koniecznie na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrobię zrobię jak tylko moje odrosną bo miały wypadek;) no a fakt prezenty super;)

      Usuń
  3. no to sie nazwywa 'powrot' :D super prezenty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję;) ale zapomniałam o paru produktach jednak one będą w ulubieńcach i odkryciach;)

      Usuń
  4. ukradłabym Ci wszystko z tych nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta mgiełka z VS jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I used to be suggested this website through my cousin.
    I'm not sure whether this post is written by him as no one else recognize such unique approximately my difficulty. You are incredible! Thanks!

    Also visit my website kanapy z funkcją spania

    OdpowiedzUsuń
  7. ile kosmetyków :) na pewno część z nich sobie kupię i wykorzystam ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh my goodness! Impressive article dude! Many thanks, However I am going through issues with your RSS.
    I don't know why I am unable to subscribe to it. Is there anyone else having the same RSS problems? Anybody who knows the solution will you kindly respond? Thanx!!

    My web site ... рейсы москва осло

    OdpowiedzUsuń
  9. Same perełki:) Lakier do paznokci bardzo mnie zainteresował:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)