piątek, 24 sierpnia 2012

botki jesienne- miłość od pierwszego wejrzenia ;)

Dobry wieczór ;)



Pewnie większość z Was cieszy się weekendem po za domem...ja jednak przeziębiona siedzę w domu z herbatą.

Zbliża się jesień a ja jestem maniaczką botków i koturn ;) pomimo 174cm wzrostu lubię wysokie koturny ;) 
dziś po odwiedzeniu centrum handlowego kupiłam buty- nie planowałam tego ale po nałożeniu ich na stopy czułam się jak w ukochanych conversach ;)


Przedstawiam Wam mój dzisiejszy zakup :)






Cena butów była dość wysoka bo ok 360złotych, ale są to buty skórzane, miękkie, ze stabilną podeszwą i po prostu klasyczne pasować będą do wszystkiego i uważam, że nie jedno sezonowe;) 
Największym plusem dla mnie jest w nich to , że mają koturn nie powlekany niczym tylko "drewnem" tym samym nie zniszczy się szybko i nie zarysuje prowadząc auto ;)

Czy Wy też już zaczynacie zakupy jesienne ? ;)

~~Ola

3 komentarze:

  1. Cudne :D dużo kosztowały? Ja też poszukuję botków idealnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok 360zł ale są mega wygodne i w ogóle same OH AH ;)

      Usuń
  2. są mega:) bardzo mi się podobają i wyglądają na warte swojej ceny:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)